Apreciem confidențialitatea dumneavoastră

Cookies sunt folosite pentru a stoca setări și preferințe, pentru statistici și analiza comportamentului utilizatorilor, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a personaliza conținutul și reclamele. Vă dați acordul către AUTOCAR - Cârlige de remorcare s.r.l

Politica de confidențialitate

Termeni şi condiţii

Condiții generale de vânzare și de afaceri ale AUTOCAR – CARLIGE DE REMORCARE SRL

Acești termeni și condiții generale se aplică tuturor contractelor încheiate între AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL ca vânzător (locator) și client (client, cumpărător, locatar). Acești termeni și condiții generale se aplică în mod specific contractelor care se încheie prin intermediul magazinului online ca contracte la distanță, și anume pentru achiziții prin intermediul magazinului online www.carligederemorcare.ro. Termenii și condițiile generale definesc și precizează drepturile și obligațiile părților contractante; fac parte integrantă din contract.

Toate relațiile contractuale dintre compania AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL, și client sunt guvernate de ordinea juridică a Romaniei.

Dacă partea contractantă este un consumator în sensul § 52 alin. 4 din Legea nr. 40/1964 Coll. din Codul civil, cu modificările ulterioare („Codul civil”), relațiile contractuale dintre vânzător și consumator sunt reglementate de acești termeni și condiții și de Codul civil, Legea nr. 250/2007 Col. privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată („Legea privind protecția consumatorilor”) și Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului („Legea privind protecția consumatorului în contractele la distanță”).

În cazul în care partea contractantă este întreprinzător, relațiile contractuale dintre vânzător și întreprinzător sunt guvernate de acești termeni și condiții generale, în măsura în care îl privesc, și de Legea nr. 513/1991 Coll. Codul Comercial, astfel cum a fost modificat („Codul Comercial”).

1. Dispoziții generale

1.1. Operatorul magazinului online, vânzător, furnizor de bunuri și servicii și locator este firma AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL

AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL
cu sediul social la jud. Bihor, loc. Grosi, nr.53C, Romania
CUI: RO 42016517
Nr. Inmatriculare: J05/2835

IBAN: RO10BTRLRONCRT0533770301

Telefon: 0726 026 026 / 0736 026 026
E-mail: autocar@carligederemorcare.ro / office@carligederemorcare.ro

2. Definirea unor termeni

În sensul prevederilor legale privind protecția consumatorilor și contractele la distanță:

  • Consumatorul este o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie,
  • Vânzătorul este societatea AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL. Este o persoană care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, acționează în cadrul activității sau profesiei sale, sau o persoană care acționează în numele sau în contul său,
  • Un magazin online este un sistem informatic aflat pe Internet cu acces public, care permite comandarea de bunuri și servicii de la distanță prin intermediul unui dispozitiv electronic,
  • Bunurile sau serviciile sunt toate produsele publicate pe paginile e-shop-ului care pot fi comandate (au un preț declarat și acest preț nu este zero).

2.2. Clientul recunoaște pe deplin comunicarea electronică, în special prin intermediul magazinului online, comunicarea prin e-mail, precum și comunicarea telefonică.

2.3. Pentru relația dintre societatea AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL, și client, care a fost stabilită altfel decât prin intermediul dispozitivelor electronice la distanță și nu este o relație între un furnizor de servicii ale societății informaționale și un destinatar al serviciilor societății informaționale, acești termeni generali și condițiile se aplică numai în măsura necesară, ceea ce corespunde reglementărilor legale și modului logic al problemei, cu excepția cazului în care se convine altfel între ele.

2.4. Comanda cumparatorului reprezinta o propunere de incheiere a unui contract de cumparare. Contractul de cumpărare în sine se încheie în momentul livrării consimțământului obligatoriu al vânzătorului către cumpărător, adică, confirmare obligatorie a comenzii de către vânzător. Din acest moment iau naștere drepturi și obligații reciproce între cumpărător și vânzător, care sunt definite prin contractul de cumpărare și prin acești termeni și condiții, care fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare poate fi modificat, anulat sau completat numai pe baza unui acord comun între cumpărător și vânzător, cu excepția cazului în care legea sau altă reglementare legală prevede altfel.

3. Conditii generale de livrare

3.1. Marfa se comanda prin e-shop-ul www.carligederemorcare.ro, prin e-mail sau telefonic.

3.2. Mărfurile comandate, care se află în stoc, sunt expediate de vânzător cel târziu în ziua următoare după comandă, dacă nu s-a convenit altfel. Clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail despre data livrării mărfurilor care nu se află în stoc. Mărfurile sunt expediate din depozitul vânzătorului din loc. Grosi, 53C, jud. Bihor. Marfa poate fi ridicată și personal, în depozitul vânzătorului în timpul programului de lucru (luni - vineri: 8:00 - 17:00). Este interzisă deteriorarea sau rescrierea mărcilor și etichetelor de pe mărfuri și vânzarea bunurilor care au fost deteriorate sau denaturate.

3.3. O comandă este creată prin confirmarea procesului de comandă în magazinul online prin selectarea bunurilor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv completarea integrala a formularului de comandă. Pentru procesarea corectă a comenzii este necesar să completați datele solicitate în comandă și să alegeți opțiunile de transport și plată pentru bunurile sau serviciile comandate.

3.4. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețul bunurilor și serviciilor comandate, iar astfel comanda devine obligatorie pentru cumpărător. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă și să plătească prețul de achiziție al bunurilor comandate, cu excepția cazului în care părțile contractante convin altfel.

3.5. În cazul în care vânzătorul nu este în măsură să onoreze comanda sau o parte a acesteia în termenul limită de procesare a comenzii depunând tot posibilul, din motive precum că mărfurile nu sunt fabricate, nu sunt disponibile la producător sau la depozitul extern al furnizorului, producătorul a făcut modificări atât de serioase încât este imposibilă implementarea comenzii sau din motive de forță majoră, poate anula comanda (sau retrage din contractul de cumpărare), despre care cumpărătorul anunță imediat. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a anula comanda dacă cumpărătorul a furnizat în comandă informații false sau înșelătoare, care nu pot fi verificate, de exemplu un e-mail sau un contact telefonic incorect. Posibilitatea de a contacta cumpărătorul înapoi la numărul de telefon sau adresa de e-mail dată este considerată verificare. În cazul în care cumpărătorul a plătit un avans, vânzătorul este obligat să i-l returneze în termen de 14 zile.

4. Conditii de pret

4.1. Prețurile afișate sunt de vânzare cu amănuntul. Acestea includ taxa pe valoarea adăugată, nu includ costurile de transport și pot fi modificate în conformitate cu lista de prețuri a vânzătorului valabilă în ziua comenzii, pe care vânzătorul o poate modifica fără notificare prealabilă. Pretul final pentru cumparator este indicat in confirmarea comenzii. În cazul unei modificări a prețului mărfurilor comandate, care nu poate fi prevenită nici măcar cu toate eforturile, și această modificare nu era cunoscută vânzătorului în momentul confirmării comenzii (de exemplu, modificarea prețului de achiziție al producătorului, a cotei de impozitare). , comisioane, curs valutar,...) vânzătorul este obligat să notifice imediat cumpărătorul despre această modificare și să încerce să ajungă la un acord. În cazul în care cumpărătorul și vânzătorul nu ajung la un acord asupra unui nou preț, atât cumpărătorul, cât și vânzătorul au opțiunea de a se retrage din contract. Daca plata a fost efectuata pe baza de proforma, suma este inclusa in pretul de achizitie. Vânzătorul nu oferă reduceri suplimentare de la prețurile afișate.

4.2. În cazul în care pe mașina clientului sunt instalate un sistem de alimentare cu gaz și un sistem de gaz, se percepe o taxă suplimentară de 50 RON, inclusiv TVA, pentru instalarea carligului de remorcare. In cazul montajului carligului de remorcare neachizitionat de la noi, percepem o taxa suplimentara de 100 RON cu TVA la pretul standard de montaj, pretul montajului carligului de remorcare neachizitionat de la noi putand fi modificat in functie de dificultatea montajului dupa prealabil acord cu clientul. Pentru demontarea carligului de remorcare sau a instalației electrice percepem o taxă de 150RON. În cazul unui montaj mai complex, de ex. din cauza faptului că mașina este în urma unui accident, are șasiul ruginit, sunt necesare modificări etc., în plus față de prețul de montaj se poate percepe o taxă, a cărei valoare va depinde de complexitatea ansamblului. Pentru alte lucrări efectuate (service de remorci sau alte lucrări), percepem 150 RON cu TVA pentru 1 oră lucrată de 1 muncitor, cu excepția cazului în care se convine altfel (dificultate, expertiză a lucrării sau alte complicații). Clientul trebuie informat în prealabil cu privire la modificările de preț (telefonic, personal sau prin e-mail).

5. Condiții de plată

5.1. Plata se face în numerar, sub formă de proforma, card bancar sau ramburs (numerar, card ). La plata mărfii la expedierea de către o firmă de curierat este necesar să se adauge costurile de transport, care sunt vizibile în coș la alegerea modului de transport.

Când comandați mai multe tipuri de carlige de remorcare în același timp, seturile individuale sunt ambalate ca expedieri separate.

6. Transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor

6.1. Dreptul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător în momentul preluării bunurilor de la vânzător sau de la transportator. În acest moment, riscul de deteriorare a mărfii trece și la cumpărător.

7. Condiții de revendicare, răspundere pentru vicii

7.1. Reclamațiile pot fi făcute numai pentru bunurile care au fost achiziționate de la vânzător și care sunt deținute de cumpărător.

7.2. În cazul în care cumpărătorul este un consumator (o persoană fizică care nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie), toate bunurile oferite sunt garantate pe o perioadă de 24 de luni, cu excepția cazului în care se indică altfel împreună cu bunurile și procedura este în în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului și cu Codul civil și cu aceste condiții de reclamație. Dacă cumpărătorul a comandat un articol folosit și a fost informat despre acesta, perioada de garanție este de 12 luni. Carligele de remorcare AUTO-HAK au o garanție de 5 ani. Avertizăm în mod expres cumpărătorul că remorcile cu prelata nu sunt impermeabile. În cazul în care cumpărătorul nu este consumator, procedura este în conformitate cu prevederile Legii Codului Comercial, perioada de garanție este de 1 an, iar reclamațiile nu sunt acoperite de aceste condiții de reclamație, ci de prevederile privind răspunderea pentru vicii conform prevederilor Codul comercial.

7.3. Perioada de garantie incepe din ziua primirii marfii de la firma de transport sau direct de la vanzator, daca marfa este ridicata de catre cumparator personal, in ziua primirii.

7.4. Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător imediat după descoperirea defectului. Cumpărătorul este obligat să verifice starea mărfii la livrare. În caz de deteriorare a mărfii, nelivrare a unei părți din livrare etc. recomandăm cumpărătorului, având în vedere necesitatea de a păstra posibilitatea exercitării drepturilor față de transportator, să indice acest fapt în documentul de transport și să îl confirme prin scrisoare recomandată adresată și trimisă transportatorului fără întârzieri inutile după livrarea mărfii. . Ulterior, recomandăm cumpărătorului să trimită vânzătorului o copie a scrisorii recomandate mai sus menționate.

7.5. Răspunderea pentru defecte nu se aplică defectelor cauzate de următoarea utilizare:

  • defectul a fost cauzat de deteriorarea mecanică a produsului cauzată de cumpărător,
  • manipularea necorespunzătoare a produsului, într-un alt mod decât cel menționat în instrucțiunile de utilizare,
  • utilizarea inadecvată a produsului, în special din motive de solicitare disproporționată asupra mărfurilor (de exemplu: supraîncărcarea încărcăturii unui vehicul sau remorcă), de ex. în special prin deteriorarea mărfurilor din cauza încărcării excesive,
  • neglijarea îngrijirii și întreținerii mărfurilor,
  • utilizarea bunurilor cu încălcarea condițiilor menționate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță sau alte încălcări ale condițiilor de garanție. Recomandăm cumpărătorului să familiarizeze utilizatorul cu aceste condiții.

7.6. De asemenea, răspunderea pentru defecte nu se aplică uzurii normale a bunurilor (sau părților acestora) cauzate de utilizarea bunurilor. Nu se poate considera ca un defect, după cum reiese deja din natura lucrului, perioada minimă de durabilitate a acestuia sau perioada de consum, care poate fi limitată la un timp mai scurt. Perioada minimă de durabilitate, termenul de valabilitate, perioada de consum sau perioadă similară este indicată pe mărfuri, dacă mărfurile fac obiectul unui astfel de marcaj.

7.8. Bunurile revendicate trebuie trimise la adresa noastră sau livrate personal. Vă recomandăm să împachetați bunurile în mod corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului și vă recomandăm să trimiteți mărfurile prin poștă recomandată sau ca transport asigurat. Orice document care dovedește că bunurile au fost achiziționate de la vânzător și sunt deținute de consumator (de exemplu, factură) trebuie anexat la bunuri. Când face o reclamație, clientul descrie defectul.

7.9. Vânzătorul confirmă primirea revendicării și emite cumpărătorului o confirmare a aplicării revendicării bunurilor în forma corespunzătoare. Ziua livrării acestuia către vânzător este considerată ziua aplicării revendicării. În cazul în care nu este posibilă livrarea imediată a confirmării de primire a revendicării către client, aceasta trebuie să fie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu împreună cu documentul privind procesarea revendicării.

Confirmarea procesării cererii va fi trimisă în scris. Confirmarea aplicării revendicării nu este necesară în cazul în care consumatorul are posibilitatea de a demonstra aplicarea revendicării într-un alt mod.

7.10. În cazul în care consumatorul face o plângere, vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta sau o persoană desemnată este obligat să informeze consumatorul cu privire la drepturile sale conform regulamentului general, în baza deciziei consumatorului, care dintre aceste drepturi îi aplică consumatorul, acesta este obligat să stabilească modalitatea de tratare a reclamației conform imediat, în cazuri complexe în cel mult 3 zile lucrătoare de la data în care se face reclamația, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului sau serviciului , în termen de cel mult 30 de zile de la data depunerii cererii. După stabilirea modului de prelucrare a revendicării, cererea este procesată imediat, în cazuri justificate, cererea poate fi procesată ulterior; cu toate acestea, procesarea cererii nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data depunerii cererii. După expirarea termenului de procesare a reclamației, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou.

7.11. Drepturile cumpărătorului atunci când solicită o revendicare:

  • dacă este un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul să îl înlăture gratuit, la timp și în mod corespunzător, în timp ce acest defect trebuie înlăturat fără întârzieri inutile,
  • în loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere înlocuirea articolului, sau defectul se referă doar la o parte a articolului, înlocuirea piesei dacă aceasta nu are ca rezultat costuri nerezonabile pentru vânzător având în vedere prețul bunului sau severitatea defectului,
  • în loc să înlăture defectul, vânzătorul poate înlocui articolul defect cu un articol fără cusur, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului,
  • daca este vorba despre un defect care nu poate fi inlaturat si care impiedica folosirea corecta a articolului, cumparatorul are dreptul de a schimba articolul sau de a se retrage din contract. Cumpărătorul are același drept în cazul în care este un defect care poate fi înlăturat, dar cumpărătorul nu poate utiliza în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte,
  • în cazul în care există alte defecte care nu pot fi înlăturate, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul articolului.

7.13. Toate piesele furnizate de noi trebuie verificate de către consumator în ceea ce privește adecvarea pentru tipul corespunzător de vehicul înainte de asamblare, care este o condiție esențială de livrare. Carligele de remorcare pot fi utilizate numai pentru tipul dat de vehicul. Modificările tehnice, completările și excluderea răspunderii pentru erorile de tipărire rămân rezervate, precum și erorile de tipărire din text sau in poze.

7.14. Informații generale privind utilizarea corectă a carligelor de remorcare

7.14.1. Pentru utilizare, datele autorizate ale producătorului vehiculului sau datele privind sarcina remorcii și încărcarea verticală, în timp ce valorile carligului de remorcare nu pot fi depășite. Carligul de remorcare este destinat tractarii remorcilor care sunt echipate cu cuple de remorcare care pot fi cuplate pe carligul de remorcare. De asemenea, este permisă utilizarea transportoarelor omologate care pot fi atașate la bila de remorcare. O altă utilizare este interzisă. Utilizarea trebuie să respecte reglementările rutiere.

7.14.2. Când utilizați o remorcă, caracteristicile de conducere ale vehiculului se modifică. Trebuie luate în considerare instrucțiunile de utilizare ale producătorului vehiculului. Trebuie respectate punctele de montare specificate ca standard de către producătorul vehiculului. Vă recomandăm să atașați instrucțiunile de asamblare și utilizare la documentele vehiculului.

7.15. Informații de instalare pentru carligul de remorcare:

7.15.1. Carligul de remorcare este o piesă de siguranță și poate fi instalat doar de experți. Modificările fata de producator ale carligului de remorcare sunt interzise. Acestea duc întotdeauna la pierderea valabilității autorizației de funcționare.

7.15.2. Îndepărtați stratul de protecție izolator (dacă există) de pe caroseria vehiculului la punctele de contact ale barei de remorcare.

7.15.3. Curățați părțile corpului și tratați găurile forate cu vopsea anticorozivă.

7.15.4. Înainte de a începe asamblarea instalației electrice universale, verificați la serviciul de marcă al producătorului vehiculului dumneavoastră dacă ansamblul nu va deteriora circuitele electronice ale vehiculului.

7.16. Informații operaționale pentru carligele de remorcare:

7.16.1. Strângeți toate șuruburile de fixare ale dispozitivului de remorcare la cuplul prescris și verificați după aproximativ 1000 km de mers cu o remorcă sau un suport de biciclete.

7.16.2. Bila de legătură trebuie menținută curată și lubrifiată cu vaselina.

7.16.3. Când utilizați stabilizatori cu autoblocare, bila de legătură trebuie să fie fără vaselina.

7.16.4. Urmați informațiile din instrucțiunile de utilizare relevante.

7.16.5. De îndată ce diametrul bilei de legătură este egal sau mai mic de 49,0 mm la un moment dat, carligul de remorcare nu trebuie utilizat în continuare din motive de siguranță.

8. Despăgubiri pentru daune în caz de neacceptare a mărfii

8.1. Vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru daune (conform § 420 și următoarele din Codul civil), în cazul în care cumpărătorul a comandat bunuri pe care nu le-a anulat sau nu s-a retras din contract si in acelasi timp nu a preluat marfa de la transportator sau, la cererea vanzatorului, in cazul alegerii ridicarii personale, nu a preluat marfa in termenul specificat pentru ridicare. Prin această acțiune, cumpărătorul și-a încălcat obligația de a prelua bunurile comandate.

8.2. La stabilirea cuantumului despăgubirii pentru daune, vânzătorul ia în considerare în primul rând costurile de transport și taxele aferente în cazul expedierii mărfurilor, costurile asociate cu ambalarea, expedierea și administrarea comenzii, precum și toate celelalte costuri suportate de acesta cu punerea în aplicare a ordinului în cauză.

8.3. Vânzătorul are dreptul de a nu exercita dreptul la despăgubiri pentru daune sau de a exercita acest drept doar parțial.

9. Dreptul consumatorului de a returna bunurile fără a indica un motiv și instrucțiunile consumatorului

9.1. Consumatorul are dreptul, chiar și fără a indica un motiv, să se retragă dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului vânzătorului în termen de 14 zile de la data preluării bunului în cazul contractelor al căror obiect este vânzarea a mărfurilor, precum și în alte cazuri și termene reglementate de Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor în contractele la distanță. Consumatorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere.

9.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contractul cu vânzătorul în formă scrisă sau sub formă de înregistrare pe alt suport durabil; în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice declarație clar formulată a consumatorului care își exprimă voința de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere din contract”) este suficientă pentru a-și exercita dreptul consumatorului de a se retrage din contract. Consumatorul poate folosi formularul de retragere din contract, care a fost predat sau trimis de vanzator. Termenul de retragere din contract se considera ca a fost respectat daca notificarea de retragere din contract a fost transmisa vanzatorului cel tarziu in ultima zi a termenului limita. După notificarea retragerii din contract, consumatorul este obligat să trimită sau să livreze personal obiectul contractului din care se retrage împreună cu toată documentația, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. Recomandăm cumpărătorilor să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită marfa prin scrisoare recomandată și ca transport asigurat.

9.3. Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, să restituie consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă și alte costuri și taxe . În cazul în care consumatorul se retrage din contract, acesta va suporta costurile de returnare a bunurilor către vânzător conform § 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Col. privind protectia consumatorului in contractele la distanta, iar in cazul in care acesta se retrage dintr-un contract incheiat la distanta, si costurile de returnare a bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin posta. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de vânzător. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de vânzător.

9.4. Dreptul de retragere din contract nu se aplică bunurilor și serviciilor definite la §7 alin. 6 litere a) la l) din Legea privind protecția consumatorilor în contractele la distanță.

9.5. Consumatorul este responsabil pentru daunele (reducerea valorii bunurilor) care au fost cauzate de utilizarea bunurilor dincolo de scopul necesar pentru a determina funcționalitatea și proprietățile bunurilor.

10. Protecția datelor cu caracter personal (conform GDPR)

10.1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Col. privind protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat.

10.2. Operatorul nu furnizează datele cu caracter personal ale cumpărătorului unui terț, cu excepția companiei de transport alese care asigură livrarea mărfurilor sau a serviciilor, sau autorităților statului în cazul unei inspecții, sau unui intermediar în baza unui mutual. acord încheiat în conformitate cu Legea nr. 18/2018 Col.

10.3. Operatorul este obligat să securizeze datele cu caracter personal înainte de a le pune la dispoziția persoanelor neautorizate, prin adoptarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate. De asemenea, toți angajații operatorului sunt obligați să respecte confidențialitatea în legătură cu datele personale.

10.4. Persoana în cauză are drepturile definite în conformitate cu art. § 19 și următoarele. Actul nr. 18/2018 Col. privind protecția datelor cu caracter personal astfel cum a fost modificat, în special:

  • dreptul la informare, care este îndeplinit de acest conținut și termeni și condiții,
  • dreptul de a solicita accesul la datele personale referitoare la persoana în cauză - § 21 din lege constă în dreptul dumneavoastră de a solicita în ce mod și în ce scopuri sunt prelucrate datele dumneavoastră, în timp ce puteți adresa această solicitare la adresa de e-mail de contact,
  • dreptul la corectarea datelor cu caracter personal - § 22 din lege vă permite să corectați datele cu caracter personal dacă acestea sunt învechite,
  • puteți folosi dreptul de a șterge datele cu caracter personal - § 23 din lege dacă nu sunteți interesat ca operatorul să continue prelucrarea datelor cu caracter personal,
  • dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal - § 24 din lege, dacă considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate cu încălcarea legii,
  • dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal - § 27 din lege,
  • dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal,
  • dreptul de a transmite o inițiativă autorității de supraveghere în legătură cu datele cu caracter personal prelucrate.

10.5. Operatorul obtine de la cumparator urmatoarele date personale: Nume, prenume, adresa, adresa de livrare, adresa de facturare, numar de telefon, adresa de e-mail, care sunt prelucrate in scopul procesarii corecte a comenzii dumneavoastra. Aceste date personale sunt stocate timp de 10 ani în scop de arhivare. Ca parte a procesarii comenzii, datele personale sunt prelucrate in scopul emiterii facturilor, emiterii bonurilor de depozit (de livrare), asigurarii transportului cat si contabilitatii.

10.6. Aceste site-uri înregistrează adresa dvs. IP, informații despre timp, cât timp petreceți vizualizând acele site-uri și informații despre site-urile de pe care veniți la noi. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate pe computerul dumneavoastră și sunt, de asemenea, folosite pentru a măsura traficul site-ului și a personaliza afișarea paginilor, iar datorită acestor fișiere vă putem oferi o calitate mai bună. Prin urmare, percepem aceste fișiere ca fiind interesul nostru legitim. Unele cookie-uri sunt fișiere ale terților, de ex. Youtube, Google și altele asemenea.

10.7. Puteți șterge cookie-urile în orice moment sau puteți seta colecția lor direct în setările browserului de internet. Dacă doriți să refuzați colectarea cookie-urilor, setați-o în browserul dvs. de internet.

10.8. În cazul în care cumpărătorul a fost de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul online în scopuri de marketing prin e-mail, acesta a fost de acord cu trimiterea de mesaje de e-mail la adresa de e-mail de contact.

10.9. Datele personale în scopuri de marketing prin e-mail în domeniul numelui și prenumelui, adresei de e-mail sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani. Aceste date personale nu sunt furnizate terților.

10.10. Cumpărătorul își poate revoca oricând consimțământul trimițând o Revocare cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în timp ce noi le ștergem imediat. Deconectarea este posibilă și prin debifarea casetei din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). Nu vom mai folosi datele personale furnizate de dvs. în scopuri de marketing prin e-mail.

10.11. În cazul în care cumpărătorul a fost de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul online în scopuri de marketing prin SMS, acesta a fost de acord să trimită mesaje SMS la numărul de telefon de contact.

10.12. Datele personale în scopuri de marketing prin SMS în domeniul numelui și prenumelui, numărului de telefon sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani.

10.13. Cumpărătorul își poate revoca oricând consimțământul trimițând o Revocare cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în timp ce noi le ștergem imediat. Deconectarea este posibilă și prin debifarea casetei din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). Nu vom mai folosi datele personale furnizate de dvs. în scopuri de marketing prin e-mail.

11. Legea aplicabilă, locul de desfășurare

11.1. Acești termeni și condiții generale sunt guvernate de reglementările legale aplicabile in Romania. Orice dispută va fi soluționată de instanțele romane.

12. Podmienky prenájmu prívesov

12.1. Nájomca svojím podpisom potvrdzuje, že bol náležite poučený o potrebe disponovať vodičskými oprávnením skupiny „Be“ alebo „E“ pri vypožičiavaní a prevádzke prívesných vozíkov kategórie O1 a O2. Taktiež bol poučený o potrebe zabezpečiť si platnú diaľničnú známku pri prevádzkovaní prívesných vozíkov kategórie O1 a O2 po spoplatnených komunikáciách. Podmienky prenájmu stanovuje vlastník prívesu..

12.2. Prenajímateľ poučuje nájomcu o nasledovnom:

  • Predmetom zmluvy o nájme sú aj ostatné príslušenstvá k prívesu (rezervné koleso, plachta, oporné koleso, sťahovacie popruhy) a doklady (technický preukaz prívesu a zákonné poistenie).
  • Naše prívesy nie sú havarijne poistené.
  • Vyvezenie predmetu zmluvy za hranice Slovenska si vyžaduje písomný súhlas požičovne.
  • Vydanie a vrátenie prívesu je možné len v pracovných hodinách požičovne a len v mieste jeho vypožičania.
  • Všetky náklady spojené s prekročením konečného zmluvného termínu znáša nájomca.
  • Nájomca zodpovedá za predmet nájmu v čase požičania (technický stav a kompletnosť dodatkového vybavenia).
  • Nájomca je povinný nahlásiť všetky poškodenia alebo závady predmetu nájmu pred jeho vrátením prenajímateľovi.
  • Vozík je potrebné si telefonicky rezervovať.
  • Prívesný vozík je možné zapožičať a následne vrátiť len v pracovné dni počas otváracích hodín (PO - PI, 8:00 - 16:30).
  • Nájomca je povinný prívesný vozík vrátiť na prevádzku kde bol zapožičaný.
  • Za všetky poškodenia alebo stratu predmetu zmluvy nesie nájomca zodpovednosť v plnej výške voči požičovni.
  • Náklady nájomcu cez prenajímateľa za opravu poškodenia sa účtujú v cenách s DPH a obsahujú náhradné diely potrebné na opravu v mieste likvidácie škody. Vykonanie opravy v servise prenajímateľa stojí 33 € s DPH / 1 hod. práce jednou osobou.
  • Pri strate technického preukazu účtujeme 50 € s DPH.
  • V prípade straty alebo odcudzenia predmetu zmluvy nájomca uhradí cenu s DPH nového prívesu daného typu prenajímateľovi.
  • Nájomca nie je oprávnený upravovať a opravovať predmet zmluvy.
  • Nájomca znáša všetky náklady spojené s uplatnením si náhrady škody vzniknutej prenajímateľovi.
  • Nájomca je povinný vrátiť predmet zmluvy v čistom stave, tak ako ho prevzal. V opačnom prípade mu bude účtovaná zmluvná pokuta vo výške 10 €.
  • Nájomca sa zaväzuje uhradiť prenajímateľovi náklady spojené s opravou prívesu do 7 dní od vystavenia faktúry.
  • Prijatá záloha od nájomcu slúži zároveň na:
    • 1. pokrytie nákladov spojených s opravou prívesu, alebo odcudzením prívesu,
    • 2. na krytie rizika spôsobenia škody cudzej osobe,
    • 3. ako zábezpeka pri oprave poškodeného prívesu v servise na úhradu faktúry.
  • Ak nájomca vráti predmet zmluvy po uplynutí 3 hodín a pred uplynutím 24 hodín tak požičiavateľovi patrí nájomné za celý deň. Vrátenie predmetu zmluvy pred uplynutím 3 hodín oprávňuje nájomcu k žiadaniu navrátenia 40% z ceny nájmu za prerušenie doby nájmu.
  • Ak si zákazník vypožičiava vozík na obdobie, ktorého výsledná suma za vypožičanie je vyššia ako záloha, prenajímateľ má právo navýšiť zálohu za vypožičanie. V prípade, že už má zákazník príves zapožičaný a chce si predĺžiť už dohodnutú dobu, je povinný prísť vyplatiť vzniknutý rozdiel.
  • Nájomca sa zaväzuje k vráteniu kompletného predmetu zmluvy v dohodnutom termíne (uvedený v texte zmluvy). Predĺženie času využitia predmetu zmluvy vyžaduje uzavretie novej zmluvy.
  • Používanie predmetu zmluvy nájomcom nad dohodnutý termín, oprávňuje prenajímateľa k doúčtovaniu požičovného vo výške 5 € za každú začatú hodinu neoprávneného používania prívesu.
  • Za vzniknutú škodu tretej osobe a poškodenie samotného prívesu v čase jeho požičania zodpovedá nájomca v celosti.
  • Používanie predmetu zmluvy Nájomcom nad dohodnutý termín dlhšie ako 2 dni oprávňuje prenajímateľa k ohláseniu porušenia zmluvy na polícii a bude stíhaný podľa trestného zákona č. 300/2005 Z.z. § 213 sprenevera.

12.3. Upozornenia nájomcu sa vypisujú do zmluvy o nájme (požičaní). Chýbajúce upozornenia znamenajú, že nájomca nenahlásil vady na predmete nájmu a predmet nájmu je v poriadku. Nájomca je povinný si zabezpečiť príslušnú platnú elektronickú diaľničnú známku na zapožičaný prívesný vozík podľa platnej legislatívy SR.

12.4. Nájomca je povinný pred použitím (pri preberaní) prívesu vo vlastnom záujme skontrolovať:

  • technický stav pneumatík prívesu,
  • stav osvetlenia,
  • iné mechanické poškodenia,

12.5. Nájomca svojim podpisom:

  • potvrdzuje, že vykonal prehliadku predmetu zmluvy a nemá výhrady k jeho technickému stavu,
  • potvrdzuje, že prebral prívesný vozík a osvedčenie o evidencii,
  • potvrdzuje, že v plnom rozsahu zodpovedá za prípadné poškodenia na prívesom vozíku,
  • prehlasuje, že bol oboznámený a súhlasí so zmluvnými podmienkami a s vyššie uvedenými bodmi poučenia.
  • akceptuje aj otváraciu dobu, počas ktorej je možné požičaný príves vrátiť, a to: PO - PIA, od 8:00 do 16:30.
  • akceptuje, že v prípade nevrátenia prívesu v termíne dohodnutom pri uzatváraní "Zmluvy o zapožičaní prívesu" mu bude, ako nájomcovi, účtovaný poplatok zo strany prenajímateľa vo výške 10 € s DPH.

13. Dispoziții finale

13.1. Societatea AUTOCAR – Carlige de Remorcare SRL își rezervă dreptul de a modifica și completa acești termeni și condiții generale de afaceri chiar și fără notificarea prealabilă a cumpărătorului. În cazul unei modificări a condițiilor generale de afaceri sau a condițiilor de reclamație, întregul proces de cumpărare este guvernat de condițiile generale de afaceri care erau valabile la momentul trimiterii comenzii de către cumpărător și sunt accesibile pe site-ul vânzătorului.

13.2. Condițiile de reclamație sunt, de asemenea, parte integrantă a acestor termeni și condiții generale.

13.3. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul a citit conditiile generale de afaceri precum si conditiile de reclamatie, s-a familiarizat pe deplin cu ele.

13.4. Aceste condiții generale de afaceri și condiții de reclamație sunt disponibile la sediul companiei pentru verificarea de către cumpărători, precum și publicate pe site-ul magazinului online.

13.5. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile, acesta are posibilitatea de a contacta vânzătorul cu o cerere de corectare. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ la cererea de corectare sau nu răspunde acesteia în termen de 30 de zile de la ziua în care a fost trimisă, consumatorul are, în conformitate cu § 12 din Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificarea anumitor legi, dreptul de a depune o propunere de inițiere a unei soluții alternative a litigiului propriu. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu operatorul magazinului online este Inspecția Comerțului Roman sau o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei Romaniei, în timp ce consumatorul are dreptul de a alege care dintre entitățile enumerate de soluționare alternativă a consumatorului dispute la care să apelezi. În același timp, consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor, care este disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/, pentru a transmite o propunere de soluționare alternativă a litigiului. Consumatorul poate găsi informații despre taxele pentru propunere pe site-ul web al unei anumite entități alternative de soluționare a litigiilor.

13.6. Acești termeni și condiții generale sunt valabile începând cu 25.05.2018.